maandag 12 december 2011

schande !!!

Zo lang niks geschreven hier en ook geen nieuwe dingetjes laten zien...sorry ! Er zijn zo van die periodes dat het niet zo van leuke dingen maken komt.
Ik ben onlangs weer naar een scrapweekend van de scrapotheek geweest en daar heb ik weer wat inspiratie gekregen om weer aan de slag te gaan. Ben lekker op weg met mijn kerstkaarten nu en ik heb pas dit leuke 'bord' gemaakt om in de keuken te hangen. het dienblaadje komt van de intratuin (2 euro )
Het past precies bij mijn kleurtjes in huis. ben er blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Wauwwww...heel mooi!!
    Blij dat je terug bent.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om weet wat van je te horen en zien:) Ik heb je creaties en vrolijke blogposts wel gemist! Het bord is geweldig mooi. Wat een schattig plaatje ook van het zoenende stelletje! Ik hoop dat het allemaal goed gaat met jullie.

    BeantwoordenVerwijderen